Gratis Verzending,
vanaf een bestelling van € 35,-

Vóór 15:00 besteld,
zelfde dag verzonden!

Noototheek

Contact

Noototheek

Noototheek is de online winkel voor noten en zaden. Doordat we onze klanten de beste kwaliteit aan producten willen bieden, focussen we ons ook op goed contact. Wij zijn altijd te bereiken voor vragen, opmerkingen of klachten. Neem contact met ons op via het contact formulier, telefonisch of via de mail.

Telefoon

+31 33 785 58 19

Bereikbaar tussen 08:30 en 17:30. We zullen jouw bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

 

E-mail

Locatie

De Noototheek bv
Melkrijder 15b
3861 SG , Nijkerk

Meest gestelde vragen:

Ik heb voor 15:00 besteld, maar PostNL geeft aan dat het morgen niet binnen is.

Het komt soms voor dat PostNL aangeeft dat de bestelling nog niet is ontvangen. We zien vaak dat het pakket uiteindelijk wel optijd aangeboden zal worden.

Het lukt mij niet om in te loggen.

Bekijk altijd eerst of u de juiste inloggegevens gebruikt en of het account waarmee u probeert in te loggen bij ons bekend is.

U kunt dit zien door in uw mail te zoeken naar uw vorige order van Noototheek. Bekijk dan of het e-mailadres en de gegevens kloppen met de gegevens die u probeert te gebruiken bij het inloggen.

Hoe kan ik mijn punten gebruiken?

Wanneer u 100 punten heeft gespaard krijgt u bij uw volgende bestelling € 5,- korting. Tijdens het afrekenen krijgt u een melding om uw 100 punten in te ruilen voor de € 5,- korting.

Ik heb voor 35 euro besteld, maar moet wel verzendkosten betalen

Onze gratis verzending geld over het totaalbedrag van uw bestelling. Wanneer u een korting activeert zal het totaalbedrag wellicht onder de drempel van 35 euro zakken en zal u dus verzendkosten moeten betalen.

Kan ik mijn punten opsparen, of moet ik ze direct gebruiken?

U kunt uw punten opsparen. Deze zijn te vinden in uw account.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Via de knop “Mijn Account”. Onder het kopje Punten.

Mijn punten staan niet meer in mijn account.

Check altijd eerst of u ingelogd bent op het goede account. Wij zien vaak dat er soms meerdere accounts zijn aangemaakt via verschillende e-mail adressen. De punten worden gekoppeld aan het account weermee je besteld hebt.

Contactformulier

Heeft u vragen, opmerkingen of klachten? Plaats hier uw contactgegevens.