Gratis Verzending vanaf 40,- in NL

Vóór 15:00 besteld, zelfde dag verzonden!

Noototheek

Contact

Noototheek

Noototheek is de online winkel voor noten en zaden. Doordat we onze klanten de beste kwaliteit aan producten willen bieden, focussen we ons ook op goed contact. Wij zijn altijd te bereiken voor vragen, opmerkingen of klachten. Neem contact met ons op via het contact formulier, telefonisch of via de mail.

Telefoon

+31 33 785 58 19

Bereikbaar van ma – vr tussen 09:00 – 16:00. We zullen jouw bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

 

E-mail

Locatie

De Noototheek bv
Melkrijder 15b
3861 SG , Nijkerk

Meest gestelde vragen:

Ik heb voor 15:00 besteld, maar PostNL geeft aan dat het morgen niet binnen is.

Het komt soms voor dat PostNL aangeeft dat de bestelling nog niet is ontvangen. We zien vaak dat het pakket uiteindelijk wel optijd aangeboden zal worden.

Het lukt mij niet om in te loggen.

Bekijk altijd eerst of je de juiste inloggegevens gebruikt en of het account waarmee je probeert in te loggen bij ons bekend is.

Je kunt dit zien door in jouw mail te zoeken naar de vorige bestelling van de Noototheek. Bekijk dan of het e-mailadres en de gegevens kloppen met de gegevens die je probeert te gebruiken bij het inloggen.

Hoe kan ik mijn punten gebruiken?

Wanneer je 100 punten hebt gespaard krijg je bij jouw volgende bestelling € 5,- korting. Tijdens het afrekenen krijg je een melding om jouw 100 punten in te ruilen voor de € 5,- korting.

Ik heb voor 40 euro besteld, maar moet wel verzendkosten betalen

Onze gratis verzending geldt over het totaalbedrag van jouw bestelling. Wanneer je een korting activeert zal het totaalbedrag wellicht onder de drempel van 40 euro zakken en zal je dus verzendkosten moeten betalen.

Kan ik mijn punten opsparen, of moet ik ze direct gebruiken?

Je kunt jouw punten opsparen. Deze zijn te vinden in jouw account.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Via de knop “Mijn Account”. Onder het kopje Punten.

Mijn punten staan niet meer in mijn account.

Check altijd eerst of je ingelogd bent op het goede account. Wij zien vaak dat er soms meerdere accounts zijn aangemaakt via verschillende e-mail adressen. De punten worden gekoppeld aan het account weermee je besteld hebt.

Ik wil een product retourneren

Wil je een artikel terugsturen nadat je je bestelling hebt ontvangen? Je hebt het recht om binnen een periode van 14 dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst van het artikel (of de dag waarop een derde namens jou het artikel heeft ontvangen), een retouraanvraag te starten. Kosten voor retourzending: De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn altijd voor rekening van de klant.
Lees meer op: Retouneren

Niet thuis tijdens bezorging

Ben je niet aanwezig wanneer de bezorgdienst aan je deur verschijnt? Lees dan hier meer: Niet thuis tijdens bezorging

Contactformulier

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Plaats hier jouw contactgegevens.