Ben je niet aanwezig wanneer de bezorgdienst aan je deur verschijnt? We versturen onze pakketjes via PostNL. Zodra je order in ons distributiecentrum gereed is gemaakt voor verzending, sturen we je een e-mail met daarin een volgnummer. Met behulp van dit volgnummer kun je zien wanneer de bezorger langskomt om je bestelling te leveren.
PostNL geeft je de optie om het aflevermoment aan te passen nadat je het volgnummer hebt ontvangen, zodat je zeker thuis bent op het moment van bezorging. Je kunt ook kiezen om je pakket af te laten leveren bij een PostNL ophaalpunt. Let wel, deze wijzigingen dienen tijdig doorgevoerd te worden. Indien te laat, kan de aanpassing niet meer verwerkt worden vanwege de reeds ingeplande bezorgroute.
Afhankelijk van je woonplaats kan het zijn dat de bezorger je pakket nog een keer probeert te bezorgen, het bij de buren aflevert, of bij een PostNL ophaalpunt neerlegt.
Orders die naar een PostNL ophaalpunt zijn gestuurd, blijven daar 7 dagen beschikbaar. Indien het pakket binnen deze termijn niet is opgehaald, wordt het teruggestuurd naar De Noototheek. Dit is eveneens van toepassing indien je niet thuis was bij de bezorging en je bestelling naar een afhaalpunt is verstuurd.
Kosten voor retourzending: De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn altijd voor rekening van de klant. Lees meer op onze: Retouren pagina
Contactgegevens:
Noototheek BV
Contactnummer: +31 33 785 58 19
E-mail: [email protected]